Ku Nowym Horyzontom

Kółko języka angielskiego (grupa I, II, III)

Whose nose? Whose eyes?

W październiku uczniowie pracowali nad projektem: A Book About Animals.

   

Kółko języka angielskiego (grupa I, II, III)

Wrześniowe zajęcia z języka angielskiego uczniowie przeznaczyli na powtórzenie wiadomości z klas młodszych. Granie w gry, śpiewanie.    

Pomoc psychologiczno- pedagogiczna (grupa VIII)

Uczennica we wrześniu i październiku przypominała sobie i utrwalała poznane emocje. Prezentowała jak należy zachować się na drodze. Brała udział w zabawach pamięciowych i słuchowych.Tworzyła i kontynuowała układanie sekwencji powtarzających się elementów. Tworzyła obrazek według instrukcji. Odgrywała scenkę z użyciem figurek/zabawek.

 

Pomoc psychologiczno- pedagogiczna (grupa IX)

Uczennica we wrześniu i październiku nabyła nowe umiejętności jakimi są podstawy szydełkowania. Prezentowała swoje super moce. Usprawniała motorykę małą poprzez różnorodne karty pracy. Grała w gry pamięciowe. Ćwiczyła jak zachować się w sklepie i jakiego używać słownictwa.

 

Kółko plastyczno- techniczne (grupa II)

We wrześniu i październiku uczniowie tworzyli jesienną pracę (używając wielu technik), grę planszową o dinozaurach. Uczyli się przyszywać guziki oraz samodzielnie wykonali swoje pierwsze maskotki z filcu.
 

 

Kółko plastyczno- techniczne (grupa I)

We wrześniu i październiku uczniowie skupili się na pracy z wykorzystaniem darów pani Jesieni. Kasztany i liście były gośćmi każdych zajęć. Dzieci zapoznał się z obsługą wiertarki podczas przewiercania kasztanów na kasztanowy łańcuch. 
  

Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z fizyki (grupa II)

We wrześniu i w październiku uczniowie poznali siły spójności i przylegania. Napięcie powierzchniowe, menisk, dyfuzja, kontrakcja. Wyznaczanie gęstości substancji. Oddziaływania grawitacyjne, elektrostatyczne, magnetyczne. Rozwiązywali zadania rachunkowe.
 

 

 

Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z fizyki (grupa I)

We wrześniu uczniowie rozwiązywali zadania rachunkowe z termodynamiki. Poznawali sposoby przekazywania ciepła. Skala Kelwina i Celsjusza. W październiku uczyli się elektrostatyki. Poznawali sposoby elektryzowania ciał  oraz maszynę elektrostatyczną, elektroskop. Rozwiązywali zadania rachunkowe- zasada zachowania ładunku elektrycznego. 

 

Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z chemii (grupa II)

Na zajęciach we wrzesniu i październiku uczniowie poznawali mieszaniny i sposoby ich rozdzielania. Właściwości metali i niemetali. Stopy metali. Korozja i czynniki które ją wywołują. Reakcje syntezy, analizy, wymiany. Reakcje egzo i endo termiczne.
1000003452.jpg 

Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z chemii (grupa I)

We wrześniu i październiku uczniowie poznawali właściwości i zastosowanie wodorotlenków. Reakcje otrzymywania. Wskaźniki i ich barwy w roztworach kwasów i zasad. Kwasy- wzory, nazwy, reakcje otrzymywania, dysocjacja jonowa. Reakcje charakterystyczne kwasów- ksantoproteinowa, higroskopijność, rozcieńczanie kwasu siarkowego VI. 

 

 

Strona 1 z 2