Ku Nowym Horyzontom

Kodowanie (grupa II)

W pierwszych miesiącach projektu uczniowie poznali matę do kodowania. Uczyli się z niej korzystać poprzez różne zabawy, np. układali sudoku, obrazki według instrukcji. Przemierzali drogę robota używając szyfru/kodu. Uzupełniali karty pracy wprowadzające w świat podstaw programowania.

 

Zajęcia logopedyczne (grupa I-VI)

We wrześniu na zajęciach logopedycznych w grupach przedstawiono program pracy terapeutycznej, ustalono zasady współpracy z dziećmi oraz wykonywano zajęcia oddechowe w formie zabawy.

     

Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego

Wrześniowe zajęcia językowe uczniowie poświęcili na ustalenie poziomu przygotowania uczniów do egzaminu ósmoklasisty. W październiku skupili się na pracy z arkuszami egzaminacyjnymi. Uczniowie zapoznali się z typami zadań na egzaminie z języka angielskiego po klasie 8 oraz mieli okazję sprawdzić swój poziom przygotowania do egzaminu.

 

Kółko języka angielskiego (grupa IV)

Początkowe zajęcia projektowe były poświęcone na powtórkę materiału z lat ubiegłych. Uczniowie pracowali ze słownictwem, gramatyką oraz sprawdzali umiejętność rozumienia tekstów czytanych. W październiku skupili się na gramatyce języka angielskiego. Zaczęli od powtórki zagadnień już uczniom znanych a skończyli na czasie przeszłym Past Simple. Grupa pracowała z kartami pracy, słownikami, uczyli się korzystać z tabeli czasowników nieregularnych.

 

Kółko języka angielskiego (grupa I, II, III)

Whose nose? Whose eyes?

W październiku uczniowie pracowali nad projektem: A Book About Animals.

   

Kółko języka angielskiego (grupa I, II, III)

Wrześniowe zajęcia z języka angielskiego uczniowie przeznaczyli na powtórzenie wiadomości z klas młodszych. Granie w gry, śpiewanie.    

Pomoc psychologiczno- pedagogiczna (grupa VIII)

Uczennica we wrześniu i październiku przypominała sobie i utrwalała poznane emocje. Prezentowała jak należy zachować się na drodze. Brała udział w zabawach pamięciowych i słuchowych.Tworzyła i kontynuowała układanie sekwencji powtarzających się elementów. Tworzyła obrazek według instrukcji. Odgrywała scenkę z użyciem figurek/zabawek.

 

Pomoc psychologiczno- pedagogiczna (grupa IX)

Uczennica we wrześniu i październiku nabyła nowe umiejętności jakimi są podstawy szydełkowania. Prezentowała swoje super moce. Usprawniała motorykę małą poprzez różnorodne karty pracy. Grała w gry pamięciowe. Ćwiczyła jak zachować się w sklepie i jakiego używać słownictwa.

 

Kółko plastyczno- techniczne (grupa II)

We wrześniu i październiku uczniowie tworzyli jesienną pracę (używając wielu technik), grę planszową o dinozaurach. Uczyli się przyszywać guziki oraz samodzielnie wykonali swoje pierwsze maskotki z filcu.
 

 

Kółko plastyczno- techniczne (grupa I)

We wrześniu i październiku uczniowie skupili się na pracy z wykorzystaniem darów pani Jesieni. Kasztany i liście były gośćmi każdych zajęć. Dzieci zapoznał się z obsługą wiertarki podczas przewiercania kasztanów na kasztanowy łańcuch. 
  

Strona 3 z 4