W pierwszych miesiącach projektu uczniowie poznali matę do kodowania. Uczyli się z niej korzystać poprzez różne zabawy, np. układali sudoku, obrazki według instrukcji. Przemierzali drogę robota używając szyfru/kodu. Uzupełniali karty pracy wprowadzające w świat podstaw programowania.

Zajęcia logopedyczne (grupa I-VI)
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego
Wrześniowe zajęcia językowe uczniowie poświęcili na ustalenie poziomu przygotowania uczniów do egzaminu ósmoklasisty. W październiku skupili się na pracy z arkuszami egzaminacyjnymi. Uczniowie zapoznali się z typami zadań na egzaminie z języka angielskiego po klasie 8 oraz mieli okazję sprawdzić swój poziom przygotowania do egzaminu.

Kółko języka angielskiego (grupa IV)
Początkowe zajęcia projektowe były poświęcone na powtórkę materiału z lat ubiegłych. Uczniowie pracowali ze słownictwem, gramatyką oraz sprawdzali umiejętność rozumienia tekstów czytanych. W październiku skupili się na gramatyce języka angielskiego. Zaczęli od powtórki zagadnień już uczniom znanych a skończyli na czasie przeszłym Past Simple. Grupa pracowała z kartami pracy, słownikami, uczyli się korzystać z tabeli czasowników nieregularnych.

Kółko języka angielskiego (grupa I, II, III)
Whose nose? Whose eyes?
W październiku uczniowie pracowali nad projektem: A Book About Animals.
