Rok szkolny 2024/2025

Rok szkolny 2024/2025

Zakończenie roku szkolnego 2024/2025

Zakończyliśmy rok szkolny 2024/2025.
Wszystkim życzymy spokojnych, bezpiecznych i niezapomnianych wakacji🌞😊

 

 

 
 

 

„Spotkanie w altanie” klasy czwartej

1.międzypokoleniowość, czyli wymiana wiedzy w gronie rodziców i dzieci poprzez kalambury oraz turniej wiedzy ogólnej i z zakresu slangu młodzieżowego;
2. współpraca podczas gry w siatkówkę ...obrusami, a dodatkowo: ćwiczenie koordynacji wzrokowo – ruchowej, szybkości reagowania, śmiech i zabawa;
3. integracja.
Były: dryblingi na boisku, anonimowa wystawa portretów, dyplomy, które otrzymali wszyscy za dostrzeżone w nich umiejętności i cechy oraz dyskusje przy ognisku i refleksje w altanie.
Wychowawczyni dziękuje Rodzicom za zaangażowanie!

 

 
azz

Nasz skarb - woda

Nasz skarb - woda.
Gdzie jest?
Jakie ma właściwości?
Do czego służy?
Jak ją oszczędzać?
Gra edukacyjna na rzecz zrównoważonego rozwoju: nauczyciele, młodzież, dzieci.
Gra powstała w ramach projektu GrajMy dla planetTy. Projekt współfinansowany w ramach polskiej współpracy rozwojowej Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP.

 

 

 

 

Dzień otwarty

Dzisiaj odwiedziły nas dzieci z grupy 6 latków, które już po wakacjach zaczną naukę w naszej szkole. Podczas różnych zabaw, dzieci udowodniły, że są gotowe, aby stać się uczniami. Świetnie radziły sobie ze znajomością liter, zadaniami matematycznymi oraz sportowymi. Podczas doświadczeń dowiedziały się, jak ważna jest nauka, bez której uczeń gaśnie, jak świeczka bez tlenu. Dziękujemy za odwiedziny.
 
 
M.W.

Ognisko klasy 8

W środę 18 czerwca odbyło się pożegnalne ognisko klasy VIII. Dziękujemy rodzicom za zaangażowanie i przygotowanie poczęstunku.
 
J.O.

Gra terenowa

"Świat na głowie" to tytuł gry terenowej o Celach Zrównoważonego Rozwoju. Tworząc naszą autorską grę skupiliśmy się na odpowiedzialnej konsumpcji i produkcji. Chcieliśmy uświadomić graczom, że bycie świadomym konsumentem ma ogromny wpływ nie tylko na środowisko, ale i na zrównoważony rozwój całej ludzkości. Nasza katastroficzna wizja przyszłości to przestroga, która ma zmusić graczy do refleksji nad sposobem życia i dokonywanych wyborach. Oprócz wiedzy była świetna zabawa i rywalizacja.
Pani Jolancie Sobesiuk dziękujemy za pomoc.
Gra powstała w ramach projektu GrajMy dla planetTy. Projekt współfinansowany w ramach polskiej współpracy rozwojowej Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP.

 

 

Czytanie na Polanie

Międzynarodowa akcja "Czytanie na Polanie" to inicjatywa promująca czytelnictwo wśród dzieci i młodzieży, zachęcająca uczestników do wspólnego czytania na świeżym powietrzu, integracji oraz dyskusji o książkach.
W dniu dzisiejszym, klasa III we współpracy z Gminną Biblioteką Publiczną w Platerowie oraz zaproszonymi rodzicami spędziła czas na polanie, czytając wybrane książki i dzieląc się swoimi refleksjami.
Bardzo dziękujemy Ani Wawryniuk za poświęcony czas oraz rodzicom za udział w zajęciach.
 3117.jpg
I. M.

„Rodziny są kompasem, który nas prowadzi. Są inspiracją do wznoszenia się na wyżyny i naszego komfortu, gdy czasami słabniemy” – Brad Henry

Dzień Rodziny to jedno z najpiękniejszych świąt w trakcie roku. Uczniowie klasy I postanowili przypomnieć swoim najbliższym jak bardzo ich kochają. ❤️❤️❤️Przygotowując krótką cześć artystyczną, śpiewając piosenki, wręczając drobne ręcznie robione podarunki dali swoim najbliższym to co mają najcenniejsze - swoje serce.
Rodzice w podziękowaniu podarowali swoim pociechom piękny czas pełen uśmiechu, radości, beztroski, zabawy i szaleństwa. Dziś każdy na nowo stał się dzieckiem i dał przykład swojemu dziecku jak cudownie można iść przez życie. 💞👨‍👩‍👧‍👦💞
 
 
E.W.

Mega Misja

Podczas realizacji projektu Mega Misja uczniowie klasy 3 poznali tajniki komunikacji w internecie, rozmawiali o bezpieczeństwie, tajemnicy, pomocy, zaufaniu. Dużąfrajdę uczniowie mieli z ubierania Psotnika, głównego bohatera naszej animacji projektu. Za zaangażowanie uczniowie otrzymali nagrody. Są to książki, gry i słuchowiska różnych lektur, np. „Dzieci z Bullerbyn”, „Opowieści z Narni”, „Dynastia Miziołków”, które można teraz znaleźć w szkolnej bibliotece. Uczniowie otrzymali także dwa tablety, które będziemy wykorzystywać podczas nauki programowania. Uczennice wzięły udział w konkursie "Dzień z życia Psotnika" i zajęły 2 miejsce. W nagrodę otrzymały aparat Instax. Za swoją całoroczną pracę uczniowie otrzymali artykuły plastyczne, które przekazaliśmy do nowej świetlicy szkolnej, do wykorzystania w następnym roku szkolnym. 
 
 

 

 
M.W.

Strona 1 z 7