Rok szkolny 2020-2021

Działalność świetlicy szkolnej

Informujemy, że od 30 listopada 2020r. od godz. 12.00 w naszej szkole będzie działała świetlica.
Zajęcia będą odbywały się z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa. Liczba osób biorących udział w zajęciach jest ograniczona do 10. Dlatego bardzo prosimy, aby osoby chętne, każdego dnia zgłaszały się telefonicznie w godz. 9.00 – 11.00 do sekretariatu (tel. 83 357 84 27).
Poniżej podajemy harmonogram zajęć świetlicowych:
PONIEDZIAŁEK:
* godz. 12.00 – 13.30 – zajęcia plastyczne (malarstwo, rzeźba, rękodzieło) z p. Eweliną Siemieniuk
WTOREK:
* godz. 12.00 – 14.00 – szachy z p. Pawłem Ostaszewskim
ŚRODA:
* godz. 12.00 – 13.30 – zajęcia plastyczne z p. Eweliną Siemieniuk
* godz.13.00 – 15.00 – filcowanie z p. Dorotą Kolasą
CZWARTEK:
* godz. 12.00 – 15.00 – zajęcia rękodzielnicze z p. Jolantą Ostaszewską
PIĄTEK:
* godz. 12.00 – 15.00 - zajęcia teatralne z p. Agnieszką Agapow

 

Działalność biblioteki szkolnej

Od przyszłego tygodnia, codziennie w godz. 12.00 – 15.00, będzie działała w naszej szkole biblioteka.
Serdecznie zapraszamy uczniów do wypożyczania książek.
Przypominamy o zachowaniu wszelkich środków bezpieczeństwa: założenie maseczek, zdezynfekowanie rąk oraz zachowanie dystansu.

 

Zebranie z Rodzicami

Informujemy, że w przyszłym tygodniu odbędą się spotkania online z rodzicami (wywiadówka). Wychowawcy prześlą linki do spotkań na pocztę mailową uczniów. Zebrania odbędą się w aplikacji Meet.
Harmonogram spotkań:
Wtorek – 1 grudnia 2020r.
* Kl. I – godz. 16.00
* Kl. II – godz. 17.00
* Kl. III – godz. 18.00
Środa – 2 grudnia 2020r.
* Kl. IV – godz. 16.00
* Kl. V – godz. 17.00
* Kl. VI – godz. 18.00
Czwartek – 3 grudnia 2020r.
* *Kl. VII – godz. 16.00
* Kl. VIII - godz. 17.00
Serdecznie Państwa zapraszamy.

Plan lekcji

Tygodniowy rozkład zajęć w Zespole Placówek Oświatowych w Platerowie

w roku szkolnym 2020/2021 – semestr I  

Nauczanie zdalne od 03.11.2020r.

Publikujemy plan lekcji, który będzie obowiązywał od wtorku 03.11.2020r. Lekcje ukazane w planie lekcji, będą odbywały się online w programie Meet. Przedmioty, których nie ma obecnie w planie, a były danego dnia, będą odbywały się zdalnie przez pocztę gmail po uzgodnieniu z nauczycielami poszczególnych przedmiotów.

 

 

 

 

 

Klasa

I

 

Klasa

II

 

Klasa

III

 

Klasa

IV

 

Klasa

V

 

Klasa

VI

 

Klasa

VII

 

Klasa

VIII

Poniedziałek

1

Zajęcia

Zajęcia

Zajęcia

Przyroda

Informatyka

J. polski

Historia

J. polski

2

Zajęcia

Zajęcia

Zajęcia

J. polski

J. polski

Historia

J. angielski

Matematyka

3

Zajęcia

Zajęcia

Zajęcia

Matematyka

Matematyka

J. angielski

J. polski

Biologia

4

J.angielski

w-f (zdalnie)

Informatyka

J. angielski

Informatyka

Matematyka

J. rosyjski

5

J. angielski

Chemia

J. angielski

6

7

8

Wtorek

1

Zajęcia

Zajęcia

 -

Matematyka

J. polski

Religia

Informatyka

J. polski

2

Zajęcia

Zajęcia

Zajęcia

Religia

Biologia

J. polski

Matematyka

Matematyka

3

Zajęcia

Informatyka

Religia

J. rosyjski

Matematyka

Biologia

J. polski

J. angielski

4

J.angielski

Religia (zdalnie)

Zajęcia

J. angielski

Historia

Matematyka

Biologia

Fizyka

5

J. angielski

Fizyka

Religia

6

7

8

Środa

1

Zajęcia

Zajęcia

 -

Matematyka

Matematyka

J. angielski

J. polski

J. polski

2

Zajęcia

Zajęcia

Zajęcia

Informatyka

J. polski

Matematyka

J.hiszpański

Chemia

3

Zajęcia

J. angielski

Zajęcia

J. polski

Biologia

J. rosyjski

Matematyka

Matematyka

4

Plastyka (zdalnie)

w-f (zdalnie)

Zajęcia

J. rosyjski

J. angielski

J. polski

Chemia

Informatyka

5

J. angielski

J. angielski

Historia/WOS

6

7

8

        

Czwartek

1

Zajęcia

Zajęcia

Zajęcia

Matematyka

J. polski

Matematyka

J. angielski

J. polski

2

Zajęcia

Zajęcia

Zajęcia

J. polski

Matematyka

Biologia

J. polski

Matematyka

3

Zajęcia

Zajęcia

Zajęcia

Przyroda

J. angielski

J. polski

Matematyka

Chemia

4

J.angielski

w-f (zdalnie)

Plastyka

(zdalnie)

Historia

J. hiszpański

J. rosyjski

Biologia

Fizyka

5

J. angielski

Geografia

J. angielski

6

7

8

Piątek

1

Zajęcia

Zajęcia

Zajęcia

Matematyka

J. polski

Matematyka

Religia

J. polski

2

Zajęcia

Zajęcia

Zajęcia

J. angielski

Religia

J. polski

Matematyka

Matematyka

3

Zajęcia

Religia

Zajęcia

J. polski

Matematyka

J. angielski

J. polski

J. rosyjski

4

Religia

Muzyka (zdalnie)

J. angielski

J. polski

Fizyka

Historia

5

Plastyka (zdalnie)

Religia

6

7

8

„Pod biało-czerwoną”

Informujemy, że Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Platerowie przystępuje do kampanii „Pod biało-czerwoną” realizowanej przez Prezesa Rady Ministrów Mateusza Morawieckiego, która ma na celu m.in. „połączenie Polaków pod flagą państwową”.

Rząd Rzeczypospolitej Polskiej sfinansuje zakup oraz montaż masztu z  polską flagą gminie, której mieszkańcy ( dorośli i dzieci ) poprą tę inicjatywę. Wystarczy do 11.11. 2O2Or. zagłosować „za” postawieniem masztu z flagą biało-czerwoną na terenie gminy. Głosowanie odbywa się zdalnie za pomocą serwisu:

https://bialoczerwona.www.gov.pl/

Aby gmina spełniła wymogi konkursu, należy zebrać odpowiednią ilość głosów: dla gmin do 20 000 mieszkańców - wystarczy100 głosów.

29.11.2020r.  nastąpi ogłoszenie wyników zbiórki i opublikowanie listy gmin objętych programem ,,Pod biało-czerwoną’’.

Liczy się głos każdego mieszkańca naszej gminy! Zachęcamy do włączenia się!

Szczegółowe informacje o działaniu znajdują się na stronie:

www.gov.pl/bialoczerwona

A.Z.Z.

Dzień wolny od zajęć edukacyjnych-przypomnienie

Informacja

Szanowni Państwo,

w piątek 23.10.2020r. dowiedzieliśmy się o konieczności przejścia na nauczanie zdalne od 26.10.2020r. Dyrektywa ta dotyczy klas IV-VIII. Zdajemy sobie sprawę, że jest to trudna sytuacja dla każdego ucznia i rodzica. Po raz kolejny musimy wspólnie zadziałać aby nasze dzieci mogły się uczyć. Z naszej strony ustalenia dotyczące uczniów będących w trybie zdalnej edukacji są następujące:

  1. Plan lekcji nie ulega zmianie, nauczyciele komunikują się z uczniami w godzinach swych lekcji.

  2. Komunikacja i sposób realizacji zajęć jest ustalona indywidualnie przez nauczyciela z jego uczniami (formy pracy, rodzaj medium, aplikacji, programu itp.).

  3. Sprawdzamy obecność uczniów i prowadzimy jej ewidencję. Uczeń ma obowiązek uczestniczyć w zajęciach.

  4. Nauczyciele sprawdzają wiedzę i umiejętności uczniów, oceniają wskazane prace.

  5. Oceny semestralne zostaną wystawione zgodnie z przedmiotowymi zasadami oceniania.

  6. Uczniowie mogą korzystać z biblioteki szkolnej.

 

Prosimy Państwa o motywowanie dzieci do uczestniczenia w zajęciach, terminowego oddawania prac i samodzielnego wykonywania zadań. Prosimy też o zgłaszanie problemów i potrzeb wychowawcom, będziemy się starali je rozwiązywać.

Z góry przepraszam Państwa za rozmaite mankamenty zdalnego nauczania, będą one wynikały głównie z tego, że szkoła, nauczyciele i uczniowie nie mają dostępu do szybkiego, niezawodnie działającego Internetu. Dla nas też jest to przykre utrudnienie zdalnej pracy, za którą czujemy się odpowiedzialni.

Drodzy Państwo,

Życzę nam wszystkim zdrowia i cierpliwości dla dobra naszych dzieci. Proszę o życzliwość i wsparcie dla nauczycieli.

Pozdrawiam

Maria Daszko

Podsumowanie konkursu "Jesienne cudaki"

20 chętnych uczniów klas I-VI wzięło udział w konkursie „Jesienne cudaki”. Wykorzystując jesienne dary znalezione w parku, ogrodzie bądź lesie, uczestnicy wykonali wspaniałe ludziki, zwierzaki i stworki. Uczniowie wykazali się ogromną pomysłowością i wykonali piękne i zabawne „cudaki”. Prace konkursowe ozdobiły korytarz szkolny, wzbudzając podziw i duże zainteresowanie. Wszyscy uczestnicy konkursu nagrodzeni zostali pamiątkowymi dyplomami oraz nagrodami. Wszystkim uczestnikom konkursu dziękuję za udział w konkursie i serdecznie gratuluję.

 

 

 

Magdalena Wielogórska

WYBORY DO SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO 2020/2021

W tym roku po raz pierwszy od wielu lat odbyły się w naszej szkole wybory na przewodniczącego Samorządu Uczniowskiego. Do walki o przywództwo stanęło dwoje uczniów: Gabriela Romaniuk z klasy VI i Bartosz Połoch z klasy VIII.  Zadaniem każdego kandydata było zebranie na listach poparcia co najmniej 30 podpisów, w tym 5 podpisów nauczycieli, zredagowanie pięciopunktowego programu wyborczego, stworzenie plakatu i hasła wyborczego oraz przygotowanie wystąpienia. Wybory, ze względu na obostrzenia sanitarne, odbyły się w dwóch turach 13 i 15  października. Uprawnionych do głosowania było 126 uczniów. Frekwencja wyniosła 72%. Oddano 91 głosów, w tym głosów ważnych: 86 i głosów nieważnych: 5. Gabriela Romaniuk uzyskała 30% poparcie, natomiast Bartosz Połoch zdobył 70% głosów.

Zwycięzcy serdecznie gratulujemy!

Nowo wybranemu Przewodniczącemu Samorządu Uczniowskiego wyniku pogratulowała Pani Dyrektor. Podczas apelu Bartosz podziękował wszystkim uczniom, którzy wzięli udział w wyborach, jeszcze raz przedstawił swój program wyborczy, pogratulował konkurentce i ogłosił ją Wiceprzewodniczącą Samorządu Uczniowskiego. Przewodniczącemu gratulujemy dojrzałości politycznej. A teraz czas na realizację programu i ciężką pracę.

 

 

 

Strona 8 z 12