Music day/Dzień muzyki
Music day/Dzień muzyki świętowaliśmy słuchając koncertu oraz graliśmy w popularną grę Memory szukając par instrumentów.
Music day/Dzień muzyki świętowaliśmy słuchając koncertu oraz graliśmy w popularną grę Memory szukając par instrumentów.
Handwashing Day/Dzień mycia rąk dzieci pokonując tor przeszkód nazywały obrazki z częściami ciała.
W Dniu Jabłka dzieci poznały nazwy owoców w zabawie z kartami obrazkowymi oraz bawiły
się w grę Mirror(Lustro)-polega ona na zrobieniu kroku na odpowiednim polu jednocześnie z osobą, która stoi na przeciwko-tak jak w lustrze.
W trakcie zajęć dzieci zapoznały się ze słownictwem związanym z jesienią. Grupa najmłodsza poznała nazwy kolorów nazywając nimi jesienne liście.
Natomiast starsze dzieci (4-5) latki grając w popularną grę 'Bingo!' szukały na ilustracjach atrybutów jesieni i razem z nauczycielem nazywały je po angielsku.
M Cz
Projekt skierowany jest do przedszkoli oraz klas 1-3 szkoły podstawowej. „English Special Days” to projekt mający na celu budzenie zainteresowania dzieci językiem angielskim poprzez wprowadzanie na zajęciach języka angielskiego scenariuszy zajęć „dni nietypowych”. Projekt przeznaczony jest do realizacji od 20.09.2021 – 31.05.2021r. Nauczyciele biorący udział w projekcie mają za zadanie przeprowadzić minimum 8 zajęć z wykorzystaniem dowolnego „dnia nietypowego”. Na koniec projektu należy nadesłać na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. sprawozdanie z realizacji projektu – najpóźniej do 10.06.2021r. Sprawozdanie powinno być stworzona jako dokument word czy pdf. Powinna być opisana nazwą i adresem placówki, imieniem i nazwiskiem 4 nauczyciela prowadzącego projekt oraz zdjęciami (min 1 z każdego „dnia nietypowego”) podpisanymi nazwą „dnia nietypowego” i datą. Zdjęcia zawarte w sprawozdaniu powinny mieć zamazane twarze dzieci jeśli nauczyciel nie posiada zgody rodziców/prawnych opiekunów dziecka na wykorzystanie wizerunku wychowanka w dokumentacji związanej z realizacją projektu. Niniejsze sprawozdanie posłuży organizatorowi projektu tylko i wyłącznie do przyznania certyfikatu potwierdzającego spełnienie minimalnej ilości kryteriów określonych w projekcie. Materiał fotograficzny nie zostanie udostępniony prasie ani innym stronom nie związanym z projektem. Po zakończeniu wyżej wymienione materiały zostaną trwale usunięte. Nauczyciele otrzymują pakiet pomocy i scenariuszy, które wspomagają ich pracę. Materiały (darmowe) dostępne do pobrania poprzez link. Zaplecze dydaktyczne można poszerzać o dowolnie dobrane przez nauczyciela materiały. Dla projektu zostanie stworzona grupa na FB. Dołączenie do niej będzie możliwe po wysłaniu zgłoszenia. Członkowie niniejszej grupy będą posiadali możliwość wymiany pomysłów i konfrontacji doświadczeń bez upubliczniania danych osobowych dzieci uczestniczących w projekcie. Organizator nie pobiera opłat za prowadzenie projektu. Warunkiem otrzymania certyfikatu ukończenia projektu jest terminowe przesłanie relacji z projektu oraz przeprowadzenie 5 minimum 8 zajęć z wykorzystaniem dni nietypowych. Certyfikat zostanie przesłany w formie pliku. Certyfikat w formie elektronicznej do samodzielnego wydruku otrzymają: placówka, nauczyciel. Nauczyciel otrzyma dyplomy dla dzieci uczestniczących w projekcie (czy też grupy/klasy) do samodzielnego uzupełnienia i wydrukowania. Cele projektu: budzenie zainteresowania dzieci językiem angielskim poprzez wprowadzanie na zajęciach języka angielskiego scenariuszy zajęć dni nietypowych; poszerzanie słownictwa czynnego u dzieci; stworzenie przez nauczycieli bazy dydaktycznej przyjaznej dzieciom; pogłębianie wiedzy o otaczającym świecie poprzez prezentowanie „dnia nietypowego”.
M. Czerko
Strona 2 z 2