„English Special Days”

Music day/Dzień muzyki

Music day/Dzień muzyki świętowaliśmy słuchając koncertu oraz graliśmy w popularną grę Memory szukając par instrumentów.

IMG20210930085617 IMG20210930083922 IMG20210930091728

IMG20210930085624 IMG20210930085050 IMG20210930084134

IMG20210930091754 IMG20210930092556

IMG20210930091728 IMG20210930092522.jpgIMG20210930092018 

Handwashing Day/Dzień mycia rąk

Handwashing Day/Dzień mycia rąk dzieci pokonując tor przeszkód nazywały obrazki z częściami ciała.

DSC 0811 DSC 0812

DSC 0818 DSC 0817  DSC 0813

DSC 0814 DSC 0818 DSC 0816

DSC 0820 DSC 0821 DSC 0822

DSC 0824 DSC 0823

DSC 0828

DSC 0826 DSC 0827

DSC 0825

 

Apple Day/Dzień jabłka

W Dniu Jabłka dzieci poznały nazwy owoców w zabawie z kartami obrazkowymi oraz bawiły

się w grę Mirror(Lustro)-polega ona na zrobieniu kroku na odpowiednim polu jednocześnie z osobą, która stoi na przeciwko-tak jak w lustrze.

IMG20210927084027 IMG20210927084042

IMG20210927094237  IMG20210927085611

IMG20210927085724 IMG20210927085848

IMG20211018081348 IMG20211018081355

IMG20211018081426 IMG20211018081645

IMG20211018082107 IMG20211018082633

The Autumn Day/Dzień jesieni.

W trakcie zajęć dzieci zapoznały się ze słownictwem związanym z jesienią. Grupa najmłodsza poznała nazwy kolorów nazywając nimi jesienne liście.

Natomiast starsze dzieci (4-5) latki grając w popularną grę 'Bingo!' szukały na ilustracjach atrybutów jesieni i razem z nauczycielem nazywały je po angielsku.

DSC 0934 DSC 0935

DSC 0936 DSC 0937

DSC 0938 1 DSC 0939 1

DSC 0940 DSC 0941

DSC 0942 DSC 0954

DSC 0958

DSC 0961 DSC 0966

DSC 0967 DSC 0970


M Cz

 

„English Special Days”-Opis i cele projektu

Projekt skierowany jest do przedszkoli oraz klas 1-3 szkoły podstawowej. „English Special Days” to projekt mający na celu budzenie zainteresowania dzieci językiem angielskim poprzez wprowadzanie na zajęciach języka angielskiego scenariuszy zajęć „dni nietypowych”. Projekt przeznaczony jest do realizacji od 20.09.2021 – 31.05.2021r. Nauczyciele biorący udział w projekcie mają za zadanie przeprowadzić minimum 8 zajęć z wykorzystaniem dowolnego „dnia nietypowego”. Na koniec projektu należy nadesłać na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. sprawozdanie z realizacji projektu – najpóźniej do 10.06.2021r. Sprawozdanie powinno być stworzona jako dokument word czy pdf. Powinna być opisana nazwą i adresem placówki, imieniem i nazwiskiem 4 nauczyciela prowadzącego projekt oraz zdjęciami (min 1 z każdego „dnia nietypowego”) podpisanymi nazwą „dnia nietypowego” i datą. Zdjęcia zawarte w sprawozdaniu powinny mieć zamazane twarze dzieci jeśli nauczyciel nie posiada zgody rodziców/prawnych opiekunów dziecka na wykorzystanie wizerunku wychowanka w dokumentacji związanej z realizacją projektu. Niniejsze sprawozdanie posłuży organizatorowi projektu tylko i wyłącznie do przyznania certyfikatu potwierdzającego spełnienie minimalnej ilości kryteriów określonych w projekcie. Materiał fotograficzny nie zostanie udostępniony prasie ani innym stronom nie związanym z projektem. Po zakończeniu wyżej wymienione materiały zostaną trwale usunięte. Nauczyciele otrzymują pakiet pomocy i scenariuszy, które wspomagają ich pracę. Materiały (darmowe) dostępne do pobrania poprzez link. Zaplecze dydaktyczne można poszerzać o dowolnie dobrane przez nauczyciela materiały. Dla projektu zostanie stworzona grupa na FB. Dołączenie do niej będzie możliwe po wysłaniu zgłoszenia. Członkowie niniejszej grupy będą posiadali możliwość wymiany pomysłów i konfrontacji doświadczeń bez upubliczniania danych osobowych dzieci uczestniczących w projekcie. Organizator nie pobiera opłat za prowadzenie projektu. Warunkiem otrzymania certyfikatu ukończenia projektu jest terminowe przesłanie relacji z projektu oraz przeprowadzenie 5 minimum 8 zajęć z wykorzystaniem dni nietypowych. Certyfikat zostanie przesłany w formie pliku. Certyfikat w formie elektronicznej do samodzielnego wydruku otrzymają: placówka, nauczyciel. Nauczyciel otrzyma dyplomy dla dzieci uczestniczących w projekcie (czy też grupy/klasy) do samodzielnego uzupełnienia i wydrukowania. Cele projektu: budzenie zainteresowania dzieci językiem angielskim poprzez wprowadzanie na zajęciach języka angielskiego scenariuszy zajęć dni nietypowych; poszerzanie słownictwa czynnego u dzieci; stworzenie przez nauczycieli bazy dydaktycznej przyjaznej dzieciom; pogłębianie wiedzy o otaczającym świecie poprzez prezentowanie „dnia nietypowego”.

M. Czerko

Strona 2 z 2