Wydarzenia

„Półtora miasta”

„W lipcu ojciec mój wyjeżdżał do wód i zostawiał mnie z matką i starszym bratem na pastwę białych od żaru i oszałamiających dni letnich.” - czytamy w „Sklepach cynamonowych” B. Schulza. Wspomniane „oszałamiające dni” (sierpniowe) były czasem spędzonym przez grupę nauczycieli i artystów skupionych wokół Nadbużańskiego Stowarzyszenia Oświatowo-Ekologicznego „Mężenin” na sympozjum historyczno - artystycznym w Drohobyczu. 

W ramach projektu „Drohobycz-fizjonomia losu i życia” zbierali materiał o byłych mieszkańcach, zdarzeniach i obiektach, pracowali nad przewodnikiem oraz przygotowywali się do wystawy inspirowanej „miastem rafinerii, artystów i adwokatów”.

 

 

 

 

 

A.Z.Z.
fot. E. Siemieniuk, D. Ludwiczuk
Dofinansowano ze środków MHP w ramach Programu „Patriotyzm Jutra”.

OSTATNIE POŻEGNANIE

Nasz wieloletni kolega i przyjaciel Grzegorz Rosiak rozpoczął pracę nauczyciela i wychowawcy w Zespole Placówek Oświatowych w Platerowie w 1994 roku.

Przez 23 lata poświęcał swój talent pedagogiczny, cierpliwość i dobroć, czym zaskarbił sobie szacunek i oddanie wielu roczników absolwentów naszej szkoły.

Dał się poznać jako człowiek prawy, sumienny i odpowiedzialny; surowy i wymagający ale też dobry, współczujący i sprawiedliwy. Odważnie mówił prawdę, nawet gdy była niewygodna. Był wiernym przyjacielem, uczciwym, lojalnym kolegą, zawsze gotowym pomóc każdemu, kto tego potrzebował.

Jako nauczyciel i wychowawca podejmował się zawsze trudu opieki nad uczniami wymagającymi specjalnego wysiłku i poświęcenia. Doskonale realizował się w swoim powołaniu, choć to wcale nie było łatwe. Jego kompetencje wychowawcy i matematyka wielokrotnie doceniali rodzice i uczniowie.

Jako harcerz żył zgodnie z Prawem Harcerskim, a zasady etyki skautowskiej przekazywał swoim dzieciom oraz szkolnym wychowankom.

Był pełen energii i optymizmu. Zawsze ciekawy świata i ludzi. Miał wiele planów: takich zwyczajnych, gospodarskich, takich, które skupiały się wokół rodziny i domu oraz takich, które ogniskowały się wokół jego naukowych ambicji.

Poezji nie lubił. Jak większość umysłów matematycznych, wszelkie metafory i wielość interpretacji traktował jako szum informacyjny. Ale jest jeden wiersz, który dobrze oddaje jego życiową drogę:

Czesław Miłosz

Metamorfozy

I żółte z zielonego dębu sączyły się miody

Owidiusz

Mityczne miody piłem,

Głowę w laur stroiłem,

Byle nie pamiętać.

Wędrowałem niewinny,

Czuły i dobroczynny

Aż po klepsydrę i cmentarz.

Ale przed Tobą, Panie,

Na nic moje staranie

O imię sprawiedliwego.

Natura moja czarna,

Świadomość piekła warta

I uraźliwe ego.

Takiego mnie Ty chciałeś,

Do swoich prac wezwałeś,

Nieszczęśnika.

I tak się niedorzeczny

Żywot, i w sobie sprzeczny,

Zamyka.

Zamknął się Twój czas. Zostawiasz po sobie pustkę, której nic nie wypełni.

Żegnamy Cię z żalem.

SPOCZYWAJ W POKOJU.

[*]

Rok szkolny 2016-2017

Konkurs: Uroda Ziemi

LUBISZ ROBIĆ ZDJĘCIA?     

JESTEŚ BACZNYM OBSERWATOREM?   

MASZ DUSZĘ ODKRYWCY I WIELE POMYSŁÓW?

                                                                TEN KONKURS JEST DLA CIEBIE  !!!

 

VIII SZKOLNY KONKURSU FOTOGRAFII PRZYRODNICZEJ
im. Jerzego Ostaszewskiego

 

Temat konkursu:  URODA ZIEMI

Pokaż  nam poprzez swoje zdjęcie, że przyroda jest piękna, naturalna, malownicza, urocza, zachwycająca, lub dzika, rzadka, niepowtarzalna.

Cele konkursu:

* ukazanie piękna Ziemi przez uczniów naszej szkoły,

* kształcenie umiejętności obserwowania przyrody,

* poszukiwanie osobliwości przyrodniczych ,

* popularyzacja  aktywnej formy edukacji przyrodniczej.

Zasady konkursu:

Adresatem konkursu są uczniowie szkoły podstawowej kl. I-VII i gimnazjum w Platerowie

Interpretacja tematu  zależy od fotografującego. Może ona dotyczyć miejsc, krajobrazów, roślin, ptaków, owadów, grzybów,  zjawisk, czy scen z życia zwierząt. Obszar wykonanego zdjęcia jest dowolny.

Każdy z uczestników może zgłosić maksymalnie 2 zdjęcia, które nie brały udziału w żadnym innym konkursie i są przez niego samodzielnie wykonane.

Zdjęcia należy zapisać na płycie CD lub DVD i dostarczyć do sekretariatu szkoły.

Płyta powinna być opisać według  zasady: imię i nazwisko, wiek autora, klasa, tytuł konkursu.

Czekamy na zdjęcia do 10.10.2017 r.

Technika wykonania prac jest dowolna.

Fotografie, na których będą znaki, cyfry (np. daty, opisy, ramki, adresy e-mail, adresy www) będą dyskwalifikowane.

Oceny zdjęć dokona  komisja konkursowa.

Laureaci poszczególnych kategorii wiekowych otrzymają nagrody. Komisja konkursowa zastrzega sobie prawo do przyznania wyróżnień.

Rozstrzygnięcie konkursu i wręczenie nagród w październiku 2017 r.

Organizator nie zwraca zgłoszonych prac.

Zgłoszenie prac do konkursu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na ich publikowanie przez Organizatora w różnych wydawnictwach i na stronie internetowej.

Organizator: Zespól Placówek Oświatowych w Platerowie                      

Opiekun konkursu: Dorota Kolasa 

„To już jest koniec”

Do Krainy Czarów -mogącej uchodzić za metaforę wakacji -przenieśli nas aktorzy szkolnego teatru działającego pod opieką Agnieszki Agapow swym przedstawieniem o niesfornej Alicji. Natalia, Paulina, Katarzyna i Juliusz z klasy trzeciej gimnazjum pożegnali nauczycieli i kolegów koncertem utworów z kręgu muzyki popularnej, wśród których znalazł się wiersz W. Szymborskiej "Nic dwa razy". Sam Juliusz zachwycił wykonaniem piosenki zmarłego w listopadzie tego roku szkolnego Leonarda Cohena "Hallelujah". Pani Dyrektor Maria Daszko opowiedziała o porażkach i sukcesach kończącego się roku, a uczniowie, którzy uzyskali w roku szkolnym 2016/2017 świadectwo z wyróżnieniem lub odnieśli sukces w konkursach: matematycznym, czytelniczym, plastycznym lub zasłużyli na nagrodę za swą aktywność na forum szkoły odebrali z rąk Dyrekcji i Wychowawców gratulacje. Klasa trzecia kończąca naukę w naszym gimnazjum – pożegnała nas słonecznikami.
A na tablicy na korytarzu Pani Dyrektor, wychowawcy i nauczyciele wypowiedzieli się komu, czego gratulują, kogo za co chwalą i za co komu dziękują!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A.Z.Z.
fot. M. Szysz

„Ciąg dalszy”

Zachęcona zeszłorocznym projektem Ewelina Siemieniuk przez rok szkolny cały na zajęciach dodatkowych z uczniami tworzyła mozaikę. Artystkę w działaniu wspierała Magdalena Wielogórska, pod której czujnym okiem dzieci sprytnie na świetlicy także kostki i kwiaty lepiły.

Do powstałego w zeszłym roku podczas projektu „Głucha wioska na Podlasiu” (Polskie Stowarzyszenie im. Janusza Korczaka) ceramicznego dzieła ze słowami Starego Doktora „Bądź sobą, szukaj własnej drogi!” dołączyła kolejna mozaika.

c.d.n..?
  

 

A.Z.Z.

„Naukowa epidemia, czary mary i alchemia”

26 maja szkoła podstawowa i chętni uczniowie gimnazjum mieli okazję uczestniczyć w pokazie „Zaelektryzowani”, który poprzez ciekawe eksperymenty zachęcał odbiorców do naukowego postrzegania świata oraz rozbudzał ciekawość poznawczą. Animatorzy przeprowadzali na scenie efektowne doświadczenia dopuszczając publiczność do pomocy, interakcji lub wspólnego wyjaśniania zaistniałych efektów, udowadniając, że wszystko co nas otacza jest nauką.

Zbadana została siła grawitacji i siła odśrodkowa. Wspólnie sprawdzano dlaczego piłki lewitują, wytwarzano wiry wodne w butelkach oraz przeprowadzono zawody w ich tworzeniu.
Zaobserwowano wpływ helu na zmianę głosu, spowodowaną różnym rozchodzeniem się dźwięku w gazach. Ciekawość uczniów przyciągnęła rura Bernoullego oraz doświadczenia z butanem.
Doświadczenia poruszały zagadnienia dotyczące właściwości niektórych gazów m.in. butanu, wodoru, dwutlenku węgla. Zwrócono uwagę na ich zastosowanie, bezpieczne obchodzenie się z nimi oraz ewentualne skutki nieostrożności.

Oto krótka fotorelacja.

 

 

 

 

Dorota Kolasa

W ZIOŁOWYM ZAKĄTKU

7 czerwca klasy  IV i VI szkoły podstawowej „…wśród malowniczych pól i lasów dziewiczego Podlasia, z dala od miejskich zanieczyszczeń i zgiełku cywilizacji…” zdobywały wiedzę na temat ziół i tradycji zielarskich naszego regionu. Dzień bez szkoły, ale nie bez nauki był atrakcyjny w różne zajęcia.

 

          Wizytę w Korycinach, bo o niej mowa, rozpoczęliśmy spacerem po Podlaskim Ogrodzie Zielarskim, gdzie pani przewodnik opowiadała nam o ziołach, ich właściwościach i podlaskich tradycjach z nimi związanych.  Tu poznaliśmy rośliny występujące pospolicie na naszym terenie np. wrotycz pospolity, dziurawiec zwyczajny, przywrotnik zwyczajny, macierzankę polną, mak polny, mak lekarski, bylicę piołun, fiołka trójbarwnego, oraz rzadsze i obce jak czystek, krzew Mojżesza, wrotycz balsamiczny, bylicę boże drzewko.

 

 

 

 

Następnie udaliśmy się do firmy „Dary Natury”, gdzie obserwowaliśmy ekologiczną produkcję mieszanek ziołowych, herbat owocowo – ziołowych i przypraw. Poznaliśmy też produkcję i rodzaje olejów tłoczonych tu na zimno.

 

 

          W starej, drewnianej chacie zwanej Zielarnią mogliśmy poznawać rośliny zmysłem węchu, dotyku i wzroku. Czytając uważnie przepisy komponowaliśmy własne ziołowe saszetki zapachowe. Jedni robili saszetki na koncentrację i pamięć, drudzy na odprężenie, a jeszcze inni na miłość…

        Podczas kolejnych warsztatów doznawaliśmy aromatów ziół i przypraw, wśród których były owoce, korzenie, kora oraz susz roślin krajowych i obcych. Kierując się wcześniej otrzymaną wiedzą, sporządzaliśmy samodzielnie własne mieszanki. Wedle naszego zapotrzebowania zrobiliśmy min. przyprawy do piernika, ciasteczek, mięs i sosów, grilla, potraw z kurczaka.

 

 

 

       Na zakończenie przyszedł czas, aby wykonać własne herbatki z udostępnionych ziół podzielonych na kwiaty (hibiskus, mak, nagietek, ślaz, bez), owoce (dzika róża, skórka pomarańczy, rokitnik, jabłko) i ziele (jeżówka, miodunka). Kierując się dawną zasadą nieparzystej liczby składników oraz ich właściwościami wykonywaliśmy ekologiczne herbatki. Kompozycji  było tyle, co uczestników. Na kaszel, uspokojenie, przeziębienie…

 

 

      W warsztatach zielarskich uczestniczyli nauczyciele: Dorota Kolasa, Bożena Niedziółka, Maria Daszko, Ewelina Siemieniuk.

                             Tekst: Dorota Kolasa                             

Zdjęcia: Ewelina Siemieniuk

„Warsztaty w Kuligowie”

Skansen w Kuligowie powstał w 2000r. „z myślą o zachowaniu ginących we współczesnym świecie desygnatów dawnej polskiej wsi”. Motywem przewodnim miejsca jest „nadbużańska kultura ludowa i ziemiańska” z przełomu XIX i XX wieku. „Skansen oprócz pełnienia roli edukacyjnej oraz zachowania ducha polskiej wsi jest miejscem przyjaznym dla artystów i osób związanych z terenami nadbużańskimi”, a ponieważ Platerów leży w obszarze Parku Krajobrazowego Podlaski Przełom Bugu i wśród przyjaciół Stowarzyszenia mamy artystów (Dominika Lewandowicz, Daniel Ludwiczuk), którzy w Kuligowie bywali, zdecydowaliśmy się  do skansenu skierować swe kroki.

Projekt „Z kądzielą” (Samorząd Województwa Mazowieckiego) zakłada popularyzowanie wśród dzieci, młodzieży i dorosłych mieszkańców Platerowa tradycji Podlasia i Mazowsza, więc miejsce takie jak Kuligów, było dla nas idealne do przeprowadzenia warsztatów artystycznych.

Uczestnicy zajęć pod opieką specjalistów wykonali miski gliniane i ceramiczne koguty, malowali lub filcowali na sucho ludowe motywy na torbach i na koszulkach. Upodobali sobie ptaki-jako motyw przewodni warsztatów.

  

 

 

 

 

Dzieci tak wczuły się w klimat miejsca, że w strojach ludowych wypożyczonych od Zespołu Pieśni i Tańca „Pasieka” z Platerowa wdzięcznie poruszały się po skansenie, a ich zadumę na progu chaty czy zaciekawienie przy kołowrotku „z kądzielą” podpatrzyła Ewelina Siemieniuk. Powstały piękne fotografie.

 

 

Warsztaty w Kuligowie były bardzo pracowicie spędzonym czasem.

 

 

A.Z.Z.

fot. E. Siemieniuk, A.Z.Z.

„Puszki na wagę złota”

Okazuje się, że ani po kawie, ani po herbatnikach, ani nawet po wodzie kolońskiej taty - puszek nie należy wyrzucać! Warto zrobić z nich camera obscura i zawiesić w wybranym przez siebie miejscu.

Na efekt trzeba poczekać kilka miesięcy… 

Zrobili tak uczestnicy projektu „Jaki znak twój?” (Fundacja Banku Zachodniego WBK) i teraz takie cuda można podziwiać w naszej szkole:

  

 

A.Z.Z.

fot. uczestnicy projektu „Jaki znak twój?” i Daniel Ludwiczuk

„Na zdrowie!”

Lokalne produkty (chleb i ser) oraz przyniesione przez dzieci warzywa i owoce posłużyły za bazę do zdrowych napojów i przekąsek, które z inicjatywy Doroty Kolasy i Bożeny Niedziółki powstały podczas Dnia Dziecka.
Rąk do pracy nie brakowało, a i tak „zielony sok” znikał w mgnieniu oka.

 

 

 

 

„Sukces”

„Z tarczą” wróciła z Finału XXXIV KONKURSU RECYTATORSKIEGO im. Kornela Makuszyńskiego w Siedlcach uczennica klasy szóstej Aleksandra Zielińska! Mądrze zaprezentowane utwory L. J. Kerna i B. Kosmowskiej zapewniły jej zwycięstwo w konkursie. Gratulujemy!

A.Z.Z.
fot. MOK w Siedlcach

„Zajęcia ze służbami mundurowymi”

Dzień Dziecka obfitował w wydarzenia ciekawe i pouczające. Podobnie jak w minionym roku szkolnym z zaproszenia do szkoły na zajęcia z dziećmi skorzystali przedstawiciele służb mundurowych z naszego powiatu.   

Wśród Gości pojawili się pracownicy Nadleśnictwa Sarnaki, którzy mówili o rosnącej populacji lisa w naszych lasach i problemie z kornikiem drukarzem, podinspektor ds. obronnych, OC i ZK w Starostwie Powiatowym w Łosicach Roman Kasprowicz, który udzielił informacji nt. zachowania się w sytuacjach niebezpiecznych,  przedstawiciele Komendy Powiatowej Policji w Łosicach, którzy pozwolili zasiąść dzieciom w wozie policyjnym oraz przeprowadzili akcję przeciwko dopalaczom, strażacy z  Ochotniczej Straży Pożarnej w Lipnie, którzy – podobnie jak policjanci-do zapoznania się z wnętrzem swego wozu zachęcali, a także przedstawiciel KRUS Łosice, który przypomniał o bezpieczeństwie podczas prac na wsi.

Na placu przed szkołą było gwarno, a dzieci wyglądały na usatysfakcjonowane z mądrze przygotowanej atrakcji.

 

 

 

 

 

A.Z.Z.

fot. M. Wielogórska

„Alicja w Krainie Czarów”

Dziwiło się wielu, gdy na zajęciach świetlicowych, po lekcjach czy w bibliotece nauczycielki i uczennice szyły. „A co to?”, „Do czego?”- pytano. Zastanawiające były sytuacje, gdy po szkolnym korytarzu przemykały opiekunka koła teatralnego, nauczycielka plastyki czy pani z biblioteki z kapeluszem w rękach, parasolką czy talią kart niezwykłych rozmiarów. Miały jakieś sekrety, kreatywne spotkania w czytelni ze sobą i  z uczniami.

Po miesiącach kilku tych dziwnych zachowań, niektórzy nauczyciele wtajemniczeni już w dziejące się sytuacje, służyli pomocą: dołączyli do szwaczek, dokonywali korekty tekstu, udostępniali sale, by wspomniane „spotkania” odbywać się mogły w przestrzeni większej niż czytelnia.  

Wreszcie, po roku prac: nad scenografią, ze scenariuszem i aktorami- oczom dzieci, młodzieży i dorosłych obecnych na Dniu Dziecka ukazała się „Alicja w Krainie Czarów”! Przedstawienie zachwyciło! Były dobrze zagrane role, solidnie zbudowane postacie pośród misternie wykonanych kwiatów i serc.

Agnieszka Agapow, opiekun szkolnego koła teatralnego dziękuje wielu osobom za wkład w powstanie tegoż dzieła; są wśród nich:

aktorzy: Aleksandra Zielińska i Paulina Raczyńska (Alicja), Wiktoria Pływacz, Kalina Kondraciuk, Marika Bareja, Wiktoria Mariańska, Natalia Dec, Zuzanna Stępnik, Jakub Pływacz, Szymon Dec i Mikołaj Czerka;

nauczyciele: Ewelina Siemieniuk (scenografia, kostiumy, charakteryzacja),Anna Tkaczuk (szycie, klejenie, poprawki kostiumów, monitowanie scenografii), Bożena Niedziółka (szycie elementów scenografii),  Alicja Zienkiewicz- Zielińska(konsultacje-scenariusz), Tomasz Chatkiewicz (udostępnienie sali gimnastycznej);

Dyrekcja i wszyscy nauczyciele, którzy wyrozumiale podeszli do szaleństwa teatralnego (cierpliwość, zwalnianie na próby z lekcji);

dzieci, młodzież oraz wszyscy, którzy przyczynili się do powstania przedstawienia!

 

 

 

 

A.Z.Z.

fot. M. Wielogórska

Festiwal Języków Obcych

Nauka języków obcych może być zabawą i procesem przynoszącym wiele korzyści i radości. Dlatego podczas Dnia Dziecka, odbył się w naszej szkole po raz kolejny Festiwal Języków Obcych. Każda klasa miała za zadanie przygotować prezentację o kraju, który sąsiaduje z Polską lub, w którym zamieszkuje dużo Polaków, a także dowolny występ związany z tym krajem. Klasy przygotowały piosenki, przedstawienia, degustację dań, quizy i krzyżówkę.

 

 

 

M. Wielogórska

Plener V klasy

Maj to doskonały miesiąc na piesze wędrówki i podziwianie jak wiosna budzi się do życia, dlatego wpadłam na pomysł, aby razem z klasą V wybrać się w plener w poszukiwaniu ciekawych inspiracji malarskich. Farby plakatowe, kartki papieru, podkładki, pędzle i do dzieła! Klasa V upodobała sobie łąkę niedaleko boiska szkolnego. Dwie godziny wystarczyły, aby stworzyć obrazki pełne słonecznego ciepła, architektury wiejskiej w otoczeniu drzew i polnych kwiatów.

 

 

 

E. Siemieniuk

Ogłoszenie

Ogłoszenie


Zakończenie roku szkolnego odbędzie się


23 czerwca 2017r. (piątek) o godz. 9.00


dla WSZYSTKICH UCZNIÓW


szkoły podstawowej i gimnazjum.


„Z kądzielą”

Chór, który opanuje śpiewanie w dwugłosie pieśni ludowych z obszaru województwa mazowieckiego, warsztaty artystyczne w skansenie w Kuligowie dla dzieci i młodzieży z naszej szkoły, podczas których młode pokolenie zapozna się z charakterystyczną dla Mazowsza i Podlasia architekturą, wzornictwem użytkowym i ozdobnym oraz wykona prace inspirowane sztuką ludową (rzeźby, naczynia), a także jesienna wieczornica „Z kądzielą” to niektóre z zakładanych rezultatów projektu, jaki realizuje Nadbużańskie Stowarzyszenie Oświatowo-Ekologiczne „Mężenin” dzięki wsparciu Samorządu Województwa Mazowieckiego. 

Projekt „Z kądzielą. Motywy podlaskie w województwie mazowieckim” ma na celu zainicjowanie cyklu działań (chór, warsztaty ludowe, uprawa lnu, spotkania społeczności lokalnej) podtrzymujących w profesjonalnych, żywych formach elementy tradycji podlaskich oraz budowanie komunikacji międzypokoleniowej np. przy uprawie lnu.

A po wykonaniu prac pielęgnacyjnych przy lnie zasianym w naszym szkolnym ogródku uczniowie od klasy czwartej do drugiej gimnazjum udadzą się na warsztaty do Kuligowa.

 

 

M.D.
A.Z.Z.
fot. A.Z.Z.

„Tydzień z Korczakiem”

„75 lat temu...”- pod takim hasłem przebiegły tegoroczne wydarzenia związane z patronem naszej szkoły podstawowej-Januszem Korczakiem.

Najpierw na korytarzu szkolnym pojawiły się dzieła Starego Doktora i publikacje o nim, a także materiały, które powstały na warsztatach i projektach z artystami: postery i albumy dokumentujące realizację projektu „Mojżesz z Mężenina” (2008r., Fundacja im. Stefana Batorego), „Głucha wioska na Podlasiu” (2016r., Polskie Stowarzyszenie im. Janusza Korczaka) oraz efekty tegorocznych jesiennych plenerów w Mężeninie, podczas których młodzież z klasy szóstej i pierwszej gimnazjum po zapoznaniu się na języku polskim z tekstem „ Dzieci Biblii. Mojżesz” do wybranych cytatów, wykonała zdjęcia pod okiem profesjonalistów Eweliny Siemieniuk i Daniela Ludwiczuka.

Przechodzień mógł zatrzymać się...poczytać...popatrzeć.

Kolejnego dnia wystawa powiększyła się o wykonane przez uczniów na języku polskim rebusy, które po prawidłowym rozwiązaniu składały się w mądre słowa Korczaka, np. „ Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat”.

Następnie swe marzenia w formie rysunków przedstawiły dzieci z klas I-III, a gimnazjaliści po poczytaniu „Prawideł życia” wypisali z nich „złote myśli”, które zawisły w formie posterów na korytarzu. Przypominania o Korczaku nigdy dość, więc  uczniowie  klasy szóstej w formie haseł przygotowali kolegom do zapamiętania fakty z życia pisarza i umieścili je w widocznym miejscu.

W Dniu Patrona tradycyjnie odśpiewano Hymn Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka, pokazano fotografie Mężenina –tego, do którego na wakacje w latach 30. XXw. przyjeżdżał Korczak oraz współczesnego widzianego okiem i uchwyconego obiektywem naszych uczniów.

Punktem kulminacyjnym tego Dnia było „Czytanie Korczaka”. Tym razem ku zaskoczeniu młodej widowni – trudnego zadania zademonstrowania swych umiejętności lektorsko-aktorskich  i pokonania lub nie stresu związanego z występem przed publicznością podjęli się dorośli: nauczyciele i pracownicy szkoły! A przedstawili (w wielce atrakcyjny sposób) teksty nieznane dzieciom: humoreski „Koszałki opałki”, w których jak w krzywym zwierciadle przeglądać się możemy…

 

 

 

 

 

 

 

A.Z.Z.

fot. M. Wielogórska

Strona 6 z 16